iOS 8iOS 8.1חדשות אפל

צוות Pangu: “אנו עובדים במרץ עם סאוריק על הפריצה המיוחלת”

סוף שבוע עמוס זה היה, שהתחיל בהשקת האייפונים החדשים בישראל (אגב, גם אנחנו התחדשנו), והסתיים בפריצת Pangu8 – כפי ששמה מרמז, מאפשרת לפרוץ את iOS 8.

pangu jailbreak


נשים כרגע את “ההשקה הישראלית” בצד, בואו נדבר קצת על הפריצה החדשה ששוחררה במהלך סוף השבוע האחרון. ביום חמישי האחרון זה קרה, שעות ספורות לאחר שמכשירי האייפון החדשים נחתו בארץ, שוחררה הפריצה הכמעט מלאה עבור מערכות ההפעלה iOS 8 ו-8.1, גם הפעם צוות Pangu דואג להיות ראשון ומשחרר עבורנו את כלי הפריצה Pangu8.

למה “כמעט” אתם שואלים? זו שאלה טובה.

הפריצה החדשה, Pangu8, אינה פריצה ציבורית עבור הקהל הרחב, כלי פריצה זה מיועד עבור מפתחי התוספים הגדולים (כמו סידיה למשל) והוא שוחרר על מנת שמפתחים יבצעו התאמה לגרסה החדשה לפני השחרור הרשמי. זו הסיבה לכך שסידיה לא מופיעה לאחר הפריצה.

אפרופו סידיה, מה איתה באמת?

סידיה, חנות התוספים המפורסמת, לאן נעלמה לנו בלי שום התראה מוקדמת? במהלך סוף השבוע, קצת אחרי ששוחררה הפריצה, סאוריק (יוצר הסידיה ומפתח של מספר תוספים גדולים) דאג לעדכן את התוספים שלו – בניהם גם סידיה (Cydia), חנות התוספים המפורסמת.

סידיה עודכנה לגרסה 1.1.13 על מנת לתמוך במערכות ההפעלה iOS 8 ו-8.1 וכעת גם מותאמת לצגי האייפונים החדשים. יש לציין כי זהו צעד גדול עבור הפריצה, ויש סיכוי שעוד נזכה לראותה כבר במהלך השבוע!

אז מה עם סאוריק באמת? לא שמענו ממנו הרבה זמן…

ג’יי פרימן, או בשמו היותר מוכר – סאוריק (Saurik), עובד בימים אלו בשיתוף פעולה חזק ורציני עם צוות Pangu הסיני, אשר אחראי על הפריצה החדשה.

אמש דווח על כך בחשבון הטוויטר של @PanguTeam, להלן הציוץ שפורסם:

ובתרגום חופשי לעברית: “אנו עובדים במרץ עם Saurik על מנת שסידיה תהיה יציבה כמה שיותר מהר ותפעל כראוי. כמו כן, אנו מתקנים מספר תקלות הקשורות לדפדפן הספארי ולשירות iMessage. בבקשה המתינו בסבלנות…”

אז כמו שנכתב בציוץ למעלה, צוות Pangu עובד במרץ על הפריצה המיוחלת (הרשמית), וככל הנראה כבר השבוע נזכה לראותה באוויר. כמובן שאנחנו נהיה כאן ונדאג לעדכן אתכם בכל התקדמות בנושא.

ועד אז, שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך :)

הצג עוד
Back to top button
he_IL
דילוג לתוכן
Close

חוסם פרסומות מופעל

כדי לעזור לנו בהוצאות האתר, עליך לבטל את חוסם הפרסומות באתר זה.